Profile Picture

Adding a second or third actor to a scene

Posted By mgaft1 12 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
mgaft1
mgaft1
Posted 12 Years Ago
View Quick Profile
Veteran Member

Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 10 Years Ago
Posts: 10, Visits: 16
Hi there,

Can anyone tell me how to add a second actor to the same scene. When I have one actor and attempt to add another one, instead of adding my first actor is substituted.

I've seen this done though. Only no one discussing how to do this.

Please help.

Thank you
Michael
vidi
vidi
Posted 12 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 4 days ago
Posts: 10.8K, Visits: 40.2K
which version of crazy talk ? 6 or 7
if 7 it is not possible

http://www.reallusion.com/crazytalk/whatsnew.aspx#plan


if 6 this could help

http://www.reallusion.com/reallusiontv/VID/Tutorial/ct6multi.html

-------------------------------------------------------------------
liebe Grüße vidi




mgaft1
mgaft1
Posted 12 Years Ago
View Quick Profile
Veteran Member

Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)Veteran Member (815 reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 10 Years Ago
Posts: 10, Visits: 16
Thank you,

I eventually figured it out. If you actor is selected and you clicking to add another one, then s/he is replaced, but if you deselect the actor, then by pressing add button creates another one.

Not a rocket science, just needed a little more attention.

Best,
Michael
vidi
vidi
Posted 12 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 4 days ago
Posts: 10.8K, Visits: 40.2K
If you actor is selected and you clicking to add another one, then s/he is replaced, but if you deselect the actor, then by pressing add button creates another one.


Sure that you mean Crazy Talk?

-------------------------------------------------------------------
liebe Grüße vidi




Winne
Winne
Posted 12 Years Ago
View Quick Profile
New Member

New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 12 Years Ago
Posts: 1, Visits: 2
Das ist ein bedauerlicher Umstand, den ich nicht geahnt habe. Wer denkt denn, dass so eine wichtige Funktion weggelassen wird. Nun habe ich eine Menge Geld ausgegeben und ärgere mich darüber, dass ich diesen Vergleich nicht vorher gesehen habeAngry. Ich hoffe, dass diese Funktion noch nachgebessert wird!Hehe
Wenn ich's gewußt hätte, hätte ich (noch) nicht gekauft!Crazy
Es wäre schön, wenn sich REALLUSION dazu äußern würde!
Edited
12 Years Ago by Winne



Reading This Topic