Profile Picture

OpelBlitz1941(DAK)

Posted By StG77_Katana 13 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
StG77_Katana
Posted 13 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)Distinguished Member (1.3K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 4 Months Ago
Hallo an alle,
da habe mir gedacht, warum muss die Wehrmacht nur mit Motorrad oder zu Fuss laufen? :D
So habe ich schnell ein LKW- spendiert...
Die Tarn-Texturen musste ich entfernen, wegen Copyrights, aber sollte kein Problem darstellen.
Die Animationen, in Zeit der "Physics", sollten auch kein Problem sein. ( oder !? )
PolyCount 19000.
So sieht er aus, texturenfrei ( die Avatare sind nicht enthalten! ):

Viel Spass damit...
Gruss,
Katana

Attachments
OpelBlitzLPAFRB.zip (100 views, 2.00 MB)
NanOKurT
NanOKurT
Posted 13 Years Ago
View Quick Profile
Veteran Member

Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)Veteran Member (746 reputation)

Last Active: Last Year
Sehr schön, Vielen Dank! Gleiches gilt auch für deine Flieger! THX!
Gruss
nano
Pollux
Pollux
Posted 13 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)Distinguished Member (2.6K reputation)

Last Active: Last Year
Vielen Dank Katana.

:)

Reading This Topic