Profile Picture

Externes Bildbearbeitungsprogramm einfügen

Posted By tonk 9 Years Ago
Rated 5 stars based on 1 vote.
Author
Message
tonk
tonk
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 6 Years Ago
Posts: 168, Visits: 718
Hallo Freunde,
ich lese gerade aufmerksam die Bedienungsanleitung von CTA2, finde aber nirgends den Eintrag,
wie man ein externes Bildbearbeitungsprogramm einbindet.
Wenn ich im Requisiten-Designer auf "Externes Bildbearbeitungsprogramm starten" gehe, bleibt der Menupunkt
invertiert und ist nicht anwählbar.

Bei anderen Programmen stellt man dies ja in den Optionen oder Voreinstellungen ein.
Hier finde ich einfach nichts. Könnt ihr mir helfen?
Andi
Andi
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 Months Ago
Posts: 640, Visits: 5.3K
Hallo tonk!
Dein Bildbearbeitungsprogramm stellst Du hier ein:

https://forum.reallusion.com/uploads/images/de520e3e-aade-403a-b60e-242e.png

Gehe auf Bearbeiten/Einstellungen

https://forum.reallusion.com/uploads/images/4d6e477a-bdcd-49c1-a8bc-d7c9.png

Gehe auf Textur-Editor und hier wählst Du Dein Bildbearbeitungsprogramm auf Deiner Festplatte aus das Du benutzen möchtest! Wink


Liebe Grüße


Smile  Andi

Tutorial-Listensammlung für iClone 6, Character Creator und CrazyTalk 8 Pipeline in Deutsch Arrow

Mein Reallusion-Shop

Mein Facebook

Mein YouTube Kanal


Edited
9 Years Ago by Andi
tonk
tonk
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)Distinguished Member (3.7K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 6 Years Ago
Posts: 168, Visits: 718
Hurra.
Danke Dir sehr, und auch für die tollen Tutorials.
Andi
Andi
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 Months Ago
Posts: 640, Visits: 5.3K
Gern geschehen! War mir ein vergnügen! Tongue

Liebe Grüße


Smile  Andi

Tutorial-Listensammlung für iClone 6, Character Creator und CrazyTalk 8 Pipeline in Deutsch Arrow

Mein Reallusion-Shop

Mein Facebook

Mein YouTube Kanal


JHVH
JHVH
Posted 7 Years Ago
View Quick Profile
New Member

New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 5 Years Ago
Posts: 6, Visits: 6
Oh mein Gott.



Reading This Topic