Profile Picture

IC8 and CC4 Face Expression Blender Eevee Test

Posted By rosuckmedia 2 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
rosuckmedia
rosuckmedia
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Yesterday
Posts: 3.1K, Visits: 4.7K
Hallo alles zusammen,
Hier habe ich einmal die Face Expression Mischformen getestet.
Gerendert habe ich das in Blender 3.0 Eevee

Gruß Robert😀

Amadeus
Amadeus
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 Years Ago
Posts: 2.3K, Visits: 3.7K
wirklich klasse, zweifelsohne

nur die zähne, die zähne könnten etwas behandlung und auch etwas weiss vertragen ☺
aber ich bin ja schon still....




********************************************************************************************* 

"Gott gebe mir die Gelassenheit, Dinge hinzunehmen, die ich nicht ändern kann, den Mut, Dinge zu ändern, die ich ändern kann, und die Weisheit, das eine vom anderen zu unterscheiden"                   Reinhold Niebuhr

*********************************************************************************************

Edited
2 Years Ago by Amadeus
rosuckmedia
rosuckmedia
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Yesterday
Posts: 3.1K, Visits: 4.7K
Hi Amadeus,
Vielen Dank,
sie hat Angst vorm Zahnarzt😀😀
Gruß Robert
JIX
JIX
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)Distinguished Member (7.2K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Year
Posts: 1.1K, Visits: 1.3K
Witziger Test! Sie hat Angst vorm Zahnarzt und scheinbar auch Angst vorm Frisör. Wink

Die visuelle Qualität von Eevee ist beeindruckend, wie ich auch bei meinen eigenen Blender-Excursionen feststellen musste.

rosuckmedia
rosuckmedia
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Yesterday
Posts: 3.1K, Visits: 4.7K
Hi JIX,
Danke, mir ging es hier um die neuen Face Expression 😀😀
In Blender habe eine HDRI verwendet.
Gruß Robert



Reading This Topic