Profile Picture

Trailer "Die Zeitschleife"

Posted By ThorstenMihm 2 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
ThorstenMihm
ThorstenMihm
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 6 days ago
Posts: 508, Visits: 3.4K
Hallo allesamt,

zur Überbrückung bis zur Fertigstellung des letzten Teils der Time Slip Reihe ein kurzer Trailer mit den ersten Szenen.
Viel Spaß.
Euer Thorsten


rosuckmedia
rosuckmedia
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 days ago
Posts: 3.1K, Visits: 4.7K
Hi Thorsten,
Schöner Trailer,👍
Gruß Robert

Edited
2 Years Ago by rosuckmedia
toystorylab
toystorylab
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)Distinguished Member (15.7K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 days ago
Posts: 4.4K, Visits: 28.8K
Nice... Wink

Toystorylab on Vimeo : https://forum.reallusion.com/uploads/images/ce44ea78-6984-47d8-9bf4-b783.png    Crassitudes (my "Alter Ego") on Youtube: https://forum.reallusion.com/uploads/images/fcc4df30-b3a8-40a5-a427-0735.png

vlado dzanko
vlado dzanko
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Month
Posts: 262, Visits: 3.1K
Hallo Thorsten , na da bin ich mal gespannt welches Scifi  epos du uns bescherst. Sieht schon sehr vielversprechend aus.  Indem Fall wird dies der Abschluss sein , wenn ich mich nicht irre..

Liebe Grüße Vlado
Postfrosch
Postfrosch
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Year
Posts: 6.9K, Visits: 18.4K
Hallo Thorsten,
gelungener Apetit-Happen Smile
Auch ich bin auf das WQeltraumabenteuer gespannt,
dasss Du da gerade produzierst
Gruß Werner
https://forum.reallusion.com/uploads/images/f42fec71-56f9-4433-98e4-2157.gif



--------------------------------------------------------------
https://forum.reallusion.com/uploads/images/cd9c9a06-21a5-44c5-9f67-6810.jpg
ThorstenMihm
ThorstenMihm
Posted 2 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)Distinguished Member (4.1K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 6 days ago
Posts: 508, Visits: 3.4K
Hallo iCloner.
Vielen Dank Robert und Pieter. 
Danke auch Vlado. Ja, dies ist der Abschluss meiner kleinen Reihe, aber ein paar Projekte haben sich schon formiert und sind in der Vorplanung, doch noch habe ich einiges mit diesem Projekt zu tun.
Hallo Werner und vielen Dank. Noch fehlen einige Szenen, geschweige die gesamte Vertonung. Zur Zeit rendere ich viele Alpha-Videos für die Effekte.
Ich sehe, Dein Frosch ist auch in der Zukunft angekommen.
Bis bald.
Euer Thorsten



Reading This Topic