Profile Picture

Iray Render Plug-in Handbuch auf Deutsch

Posted By Komma 5 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
Komma
Komma
Posted 5 Years Ago
View Quick Profile
Senior Member

Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)Senior Member (392 reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Year
Posts: 23, Visits: 245
Hallo Gemeinde der Reallusion-User! Ihr gehört auch zu denen, denen ein flüssiges Englisch abgeht? Gerade jetzt, wo Ihr mit Iray Render arbeiten möchtet, um eure Projekte knackig zu gestalten? Hier meine Empfehlung: Weil es mir genauso geht, ich mich im zielgerichteten Arbeiten behindert fühlte, habe ich das Iray Render Plug-in Manual ins Deutsche übersetzt. Liegt ab sofort zum kostenlosen Download auf meiner Seite: www.trassen-krimi.de bereit.
Frohes Schaffen!
rosuckmedia
rosuckmedia
Posted 5 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)Distinguished Member (9.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 hours ago
Posts: 3.1K, Visits: 4.7K
Hallo Komma,
Vielen Dank für deine Mühe.kann ich gut gebrauchen.
Gruß RobertSmile
vidi
vidi
Posted 5 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)Distinguished Member (31.5K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Week
Posts: 10.8K, Visits: 40.2K
WOW Daumen Hoch !!! Dafür solltest du mindestens Iray geschenkt bekommen . denn den Part hast du ja RL eigentlich für Umme abgenommen  . 

-------------------------------------------------------------------
liebe Grüße vidi




action_2009
action_2009
Posted 5 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)Distinguished Member (13.3K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 3 Years Ago
Posts: 2.6K, Visits: 24.6K
Sehe ich auch so...Exclamation Mark



https://forum.reallusion.com/Uploads/Images/74864ce4-3fc2-4786-8807-cbce.jpg

Meine Homepage
Mein Videokanal


Locutus
Locutus
Posted 5 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 days ago
Posts: 350, Visits: 4.9K
vielen Dank auch von mir. Das hilft sicherlich vielen Usern.
GHarry
GHarry
Posted 5 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)Distinguished Member (1.6K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Yesterday
Posts: 222, Visits: 3.7K
Hallo Komma,

vielen Dank für deine IRay Beschreibung auf PDF. Kann ich gut gebrauchen.
Habe mir gestern das IRay PlugIn zugelegt.

Viele Grüße
GHarry



Reading This Topic