Profile Picture

PSD Dateien vorbereiten für CTA

Posted By schlappie 7 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
schlappie
schlappie
Posted 7 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 4 Years Ago
Posts: 39, Visits: 295

Hallo und guten Abend, ich hätte eine Frage zum vorbereiten einer PSD Datei um sie in CTA  animieren zu können . Brauche ich dafür noch ein extra Programm ? Oder ist diese Möglichkeit in der Pro Version enthalten ? danke mfg schlappie

Kathi (RL)
Kathi (RL)
Posted 7 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)Distinguished Member (1.8K reputation)

Group: Administrators
Last Active: 4 Years Ago
Posts: 67, Visits: 1.5K
Hallo Schlappi,

zum Vorbereiten einer PSD-Datei benötigst du lediglich ein Bildbearbeitungsprogramm, dass dich Dateien in mehreren Ebenen bearbeiten lässt und diese dann im PSD-Dateiformat ausgibt, wie z.B. Photoshop, Krita (kostenlos), Xara oder Affinity Designer.

Hoffe, das hilft dir weiter Smile
schlappie
schlappie
Posted 7 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)Distinguished Member (1.2K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 4 Years Ago
Posts: 39, Visits: 295
Hallo Kathi-RL , danke für deine Antwort , gut Photoshop Elements habe ich . Mfg schlappie



Reading This Topic