Profile Picture

Stadtstreicher, Landstreicher, Penner, Obdachlose

Posted By Anonymous 8 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
Anonymous
Anonymous
Posted 8 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 3 Years Ago
Posts: 250, Visits: 741
Hallo,

ich wünsche mir ein Content für Stadtstreicher, Landstreicher, Obdachlose und Penner. Auch diese Randgruppe sollte man in 3d einen Platz zuweisen.

Gruß Wolfgang
vidi
vidi
Posted 8 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)Distinguished Member (31.6K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 days ago
Posts: 10.8K, Visits: 40.2K
Also das lässt sich doch mit CC realisieren . gibt sogar  Slider für Schmuddel und Risse für die Texturen 

-------------------------------------------------------------------
liebe Grüße vidi




Postfrosch
Postfrosch
Posted 8 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Year
Posts: 6.9K, Visits: 18.4K
Meinst Du so was in der Art?
Gruß Postfrosch
https://forum.reallusion.com/296409/Landstreicher-kurzclip-mit-CC-Avataren


--------------------------------------------------------------
https://forum.reallusion.com/uploads/images/cd9c9a06-21a5-44c5-9f67-6810.jpg
Edited
8 Years Ago by Postfrosch
Anonymous
Anonymous
Posted 8 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 3 Years Ago
Posts: 250, Visits: 741
vidi (17.09.2016)
Also das lässt sich doch mit CC realisieren . gibt sogar  Slider für Schmuddel und Risse für die Texturen 

Tja, ich bin Anfänger und noch lange nicht soweit, wie ihr es seit. Einigen Content habe ich bereits gekauft, aber es fehlt noch so einiges ... (wie ich bemerkt habe). 
Anonymous
Anonymous
Posted 8 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)Distinguished Member (2.0K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 3 Years Ago
Posts: 250, Visits: 741
Postfrosch (17.09.2016)
Meinst Du so was in der Art?
Gruß Postfrosch
https://forum.reallusion.com/296409/Landstreicher-kurzclip-mit-CC-Avataren

Habe ich mir angeschaut ... saubere Arbeit .. und man merkt sofort, wer hier ein Profi ist.



Reading This Topic