Profile Picture

Lost in the marketplace

Posted By Netjerichet 9 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
Netjerichet
Netjerichet
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)Distinguished Member (2.1K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Year
Posts: 67, Visits: 397
Hallo iCloner,

vor ein paar Jahren - so August / September 2013 - habe ich mir im Marketplace "G5 Floral mini dress" for Gwynn besorgt. Leider finde ich den Content bei mir nicht mehr wieder, weil ich ihn für iClone 6 einrichten wolte.

Wie bekomme ich den content zurück, ohne ihn erneut kaufen zu müssen?

LG Netjerichet
Andi
Andi
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)Distinguished Member (6.5K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 2 Months Ago
Posts: 640, Visits: 5.3K
Schau mal im Marketplace oben im REGISTER "Inventory" nach! Da ist alles drin was Du im Marketplace gekauft hast und da solltest Du es auch finden können! Wink

Liebe Grüße

Smile  Andi

Tutorial-Listensammlung für iClone 6, Character Creator und CrazyTalk 8 Pipeline in Deutsch Arrow

Mein Reallusion-Shop

Mein Facebook

Mein YouTube Kanal


Edited
9 Years Ago by Andi



Reading This Topic