| | | 
Newbie

Group: Forum Members Last Login: 11/8/2009 1:49:04 PM Posts: 19, Visits: 213 |
| Bon, et le français dans tout ça ?
That is not all, and about French ?
Ok, ok, it was a joke... |
| | | | 
Senior Member

Group: Forum Members Last Login: 10/14/2009 3:26:12 PM Posts: 82, Visits: 726 |
| Was haltet ihr davon, wenn wir deutschsprachigen diesen Thread nutzen, um hier in deutscher Sprache zu kommunizieren, bis im Forum eventuell ein deutsches sub-Forum eröffnet wird?
Manche Dinge sind doch einfacher in der Muttersprache zu lösen, oder liege ich da so verkehrt?
Andi
PS: Meine Erfahrungen mit der Einarbeitung in iClone in deutscher Sprache in meinem Blog. |
| | | | 
Veteran

Group: Forum Members Last Login: 2/24/2009 4:50:27 PM Posts: 105, Visits: 207 |
| Hi,
I am also from Germany.
A special thread in German would be nice, especially for users which are not very good in Englisch speaking/writing. For them a thread in German language (or maybe a sub-forum later on) would be extremely helpful for using iClone.
But we cannot take over this thread without official permission. So we have to ask a moderator if this is okay.
It would be not only unpolite but incorrect to post in a different language as the official forum language without permission. The mods have to understand (literally) what we write in the forum and that we do not write anything that breaks the forum rules. I am not sure that there are German speaking mods around here who can controll our German posts.
And here comes the translation/Hier die Übersetzung:
Hallo,
ich bin auch aus Deutschland.
Ein eigener Thread in deutscher Sprache wäre nicht schlecht, besonders da es sicher Nutzer gibt, die nicht so gut Englisch sprechen/schreiben können. Für solche Nutzer wäre solch ein Thread (oder gar Subforum) sicher eine große Hilfe, um mit iClone zu arbeiten.
Wir können aber nicht einfach ohne offizielle Erlaubnis diesen Thread hier für uns einnehmen. Daher sollten wir einen der Moderatoren fragen, ob das in Ordnung ist.
Es wäre nicht nur unhöflich, sondern auch nicht korrekt, ohne Erlaubnis in einer anderen als der offiziellen Foren-Sprache zu posten. Die Moderatoren müssen schließlich verstehen können, was wir hier schreiben und dass das nichts ist, was gegen die Foren-Regeln verstößt. Ich bin mir nicht sicher, ob es hier deutsch-sprechende Moderatoren gibt, die unsere Beiträge überprüfen können.
|
| | | | 
Senior Member

Group: Forum Members Last Login: 10/14/2009 3:26:12 PM Posts: 82, Visits: 726 |
| Okay, so the offical question from Germany to the moderators: Can we use this thread here for further postings in German language?
As I remember, you wanted to decide about a german sub-forum, but maybe you forgot it while the stress with the remarcable version 3
But a thread would be great as a beginning.
And @ Peter Edwards: As you maybe saw and reacted, I "moderated" a german posting and you could react.
I think, it should not be a big problem for reallusion, to find a german speaking moderator. Take one of the Element 5 team in Colognge Sorry, that was a joke    
Andi
PS: Meine Erfahrungen mit der Einarbeitung in iClone in deutscher Sprache in meinem Blog. |
| | | | 
Tutor

Group: Administrators Last Login: Yesterday @ 3:37:54 PM Posts: 3,319, Visits: 5,635 |
| | Hi Andi, As far as I know no decision has been made on a German language forum or sub forum. Posts should be made in english if at all possible because this is currently the only way they can be moderated. If there are any further changes to this situation I will announce it here. Thanks 
Peter Edwards Forum Moderator iClone Daily Blog |
| | | | Newbie

Group: Forum Members Last Login: 6/17/2009 5:45:56 AM Posts: 1, Visits: 20 |
| Moin zusammen, finde es Super das hier auch Deutsch gesprochen/geschrieben wird. 
Arbeite mich gerade in I-clone ein.
Lg Ric |
| | | | 
Veteran

Group: Forum Members Last Login: Today @ 8:44:55 AM Posts: 296, Visits: 580 |
| Sorry Leute war schon lange nicht mehr hier . Nun sehe ich das doch einige hier auch auf deutsch unterwegs sind. Grüße euch !!! Anfangs hatte ich öfters reingeschaut und da hier leider kaum was los war habe ich den tread hier nicht mehr verfolgt. Vielleicht kann man das hier mal wiederbeleben?
Bis bald !
-------------------------------------------------------------------
liebe Grüße vidi
„Jeder Mensch kann irren, aber Dummköpfe verharren im Irrtum!“
Marcus Tullius Cicero
|
| | | | 
Tutor

Group: Administrators Last Login: Yesterday @ 3:37:54 PM Posts: 3,319, Visits: 5,635 |
| | |
|
|