Profile Picture

3DXchange 5.52

Posted By SchachMatt 9 Years Ago
You don't have permission to rate!
Author
Message
SchachMatt
SchachMatt
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 7 Years Ago
Posts: 239, Visits: 907
Im Englischen Forum wurde dies von Peter (RL) angekündigt:
--------------------------------------------------------------------------------------
Hi Everyone,

Finally after a long wait we have now updated the "Facial Pipeline Character Pack" and the "Genesis Extensions" to support the Daz Genesis 2 characters. Both a Male and Female DUF file are included.

If you have previously purchased the "Facial Pipeline Character Pack", please download and install this again and the "Genesis Extensions".

Note: 3Dxchange 5 has also been updated to version 5.52. Please update this as well as this includes the new Daz Genesis 2 T-Pose.
----------------------------------------------------------------------------------------

Wird es auch eine Deutsche Version von 3DX 5.52 geben und wann?

Grüße,
Gerhard
Supergerry
Supergerry
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
New Member

New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)New Member (10 reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 4 Years Ago
Posts: 25, Visits: 106
Hallo Gerhard,

diese Frage hatte ich im englischen Forum auch gestellt, wurde aber leider nicht beantwortet...
Wenn wir mal mit IC6-Release-Zeiten rechnen, dann wäre es theoretisch Mitte April. Hoffe ja, dass es überhaupt eine dt. Version geben wird...

Gerry

------------------------------------------------
iClone 7 Pro (DX11 only), Mocap device plugin, Curve Editor, 3DXchange 7
Homebuilt PC: Windows 7 Pro SP1-64bit, 1kW BeQuiet, MSI Z97 Gaming 5, i7-4790K @ 4,00 GHz Hashwell, 32GB 1600Mhz Cruical, Gigabyte Windforce OC GTX970 4GB, 4-Monitor-Config: 28" on GTX970 only with Iclone`s main window, 2x 21" on the Intel HD4600 ports with all other tabs (timeline, scene- & content manager...), HUION GT190 TouchPen Monitor

SchachMatt
SchachMatt
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)Distinguished Member (1.9K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: 7 Years Ago
Posts: 239, Visits: 907
Hallo Gerry,
ja, Deine Frage habe ich auch im Englischen Forum gelesen. Jetzt dachte ich, hier wäre irgendwo die Gelegenheit, auch dem Deutsche Forums-Management Gelegenheit zur Stellungnahme zu geben. Mal sehen, vielleicht melden sich Susanne oder Julia ja noch.

Ob 3DX 5.52 oder gleich 3DX 6 ist halt eine Timing-Frage. Die User, die inzwischen auf die Englische Version umgestiegen sind, haben es da etwas leichter - mußten dafür aber auch die fühen "Kinderkrankheiten ertragen".
Also, schaugn mer mal ..

Gerhard
Postfrosch
Postfrosch
Posted 9 Years Ago
View Quick Profile
Distinguished Member

Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)Distinguished Member (37.8K reputation)

Group: Forum Members
Last Active: Last Year
Posts: 6.9K, Visits: 18.4K
Also ich warte auch auf das 5.52 Patch für die Deutsche 3dx5 Version.
Ich bin mir aber ziemlich sicher, dass ich mir beim Erscheinen der englischen 6er Version diesmal auch die englische Fassung nehmen werde. (Bei IClone habe ich es schon gemacht)
Diesen verspäteten Patch-Zirkus für die deutsche Fassung wie in der 5er Version wollte ich einfach nicht mehr. Ich bin zwar schon ein "Älterer Jahrgang" und meine Schulzeit dementsprechend lange her, aber soweit sollten meine Kentnisse in Englisch noch reichen Wink

Es grüsste
Der Postfrosch Werner

--------------------------------------------------------------
https://forum.reallusion.com/uploads/images/cd9c9a06-21a5-44c5-9f67-6810.jpg



Reading This Topic